• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Meli

Jo79

Det är olika antal hål i platsfickorna, men i så fall kanske man får göra ett extra hål eller något. Den delen där hålen sitter syns ju inte så mycket i ett postboundalbum. Men det kan vara olika kvalite på platsfickorna med, så om man är känslig för det ska man nog köpa samma sort.

• Loppan79

Jo79 - nej det gör hon inte, men jag har betalt direkt hon har skickat mail om vad det kostar och sedan skickat en skärmdump på betalningen.

• MAMMSY
    Å vad jag e GLAAAAAAAAAAAAAAAD!
    Imorse väckte min undederbara sambo mig med frukost på sängen å 3 presenter! En ny digitalkamera, en ny mobil å ett presentkort på 60 scraptimmar Skrattande det verkar bli en bra "shushu"-årsdag
    Kram GladaMalin
  • MAMMSY

Tack   tycker iofsig att det inte e så mycke å fira.. börjar känna mig gammalGråter känns som hundra årsen man var 25 å ungFlört

• Cia o krabaten

Grattis Mammsy!
    Vilka bra presenter!!!

Svar på tråden Scrapträsket