• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • malinka2

Oh jag har precis varit hos tandläkaren o lämnat busarna på dagis så nu har jag TRE TIMMAR bara för mej själv o nu ska jag baskemej scrappa!! Vilken lyx, brukar få ihop nån timme på kvällen med lite tur

Om två helger ska jag på min första scrapträff, ska bli SÅ kul! Nån som har nåt bra tips om vad man ska ha med osv?

• Amelié77

Åååh, jag är så avundsjuk på er som kan träffas och scrappa tillsammans. Här finns ingen som jag känner som scrappar...

• Glyfen

Grattis Mammsy! Hoppas du får en underbar födelsedag! Den har ju börjat härligt!!

Kan inte din sambo tipsa min sambo om bra prisenter??

• malinka2

2XA: inte här heller, jag åker en bit men så fort som scraping växer så har du säkert snart folk vid dej oxå! Vart bor du förresten?

• annika5064

Jösses, ni är rena ungdomarna härinne; blir 44 i augusti...

• malinka2

Jag blir snart 28, två år kvar till 30....

• Molle

Malinka2: Jag brukar ta med mig det mesta. Man är ju van vid sina verktyg m.m. Det som är bra med träffar är ju att man kan låna saker av varandra samt byta.(Har bara varit på träff som ordnats av en butik). Passar på att köpa nya papper och annat jag behöver när jag är där.

Det är ju bara så kul på desa träffar!!

Svar på tråden Scrapträsket