• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Om det är så att man har en långfingrad klåfingrig och tyst 20½ månaders bäbis hemma, så är det så att man kan ha hela vardagsrumsgolvet fullt med minigluedots. Bara så ni vet.

Mamma till KaramEllen
  • MAMMSY

JO79 ja å om man har en 8månaders bebis kan man även ha alla papper utdragna å alla alfabets stickers över hela bebisen det e oxå en variant har jag hört

• Matriark

jahopp, så har jag tack vare tipset om fraktfritt nu spenderat över 500 på pysselpunkten också. Blev lite besviken för jag hade tänkt köpa fler cropper hoppers till mina 12x12 papper, men det fanns inga Tycker dom var så behändiga. Lyckades iaf stoppa mig själv från att beställa mer papper.. Det blev istället pennor, färger, brads och blommor.
    Gjorde en beställning på scraproom 28/3, men har inte fått nånting ännu. Skickade ett mail och undrade igår, men har inte fått svar heller...

• Jo79

Papprika har oxå fraktfritt tills på söndag

Mamma till KaramEllen
  • Nienna Calaelen
    Arctura - Ska du vara med i Storsjö scrap's skisstävling? Har funderat på det, men jag vet inte....

Hej förresten, Johanna heter jag och är nybörjare på scrapping. Har gjort lite digitala scrappings tidigare och nu har jag börjat med "the real thing" (lite av båda finns i mitt bildgalleri). Måste säga att det är lättare med digitalt, men roligare med "riktigt"

Har tjuvkikat här i tråden ett tag nu, men nu ska jag sätta igång på allvar så då kan det ju vara bra med lite tips och idéhjälp! Bl.a. ska jag göra ett album till min sambos 30-årsdag och det kan jag behöva hjälp med längre fram!
    Fd. Johannan - Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo
  • Matriark

Jo79 - åh nej, nu räcker det allt! Jag har redan spräckt budgeten  Inte tala om sånt där för mig!

Svar på tråden Scrapträsket