• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Anne81

om man beställer från vixxxan när får men reda på frakten, kan man strunta i att beställa om man tycker att frakten blev för dyr?

• MAMMSY

JO79 Grattis!!! vad roligtSkrattande smyger genast dit å kollar

• malinka2

Jo79: vad kul! Grattis grattis!!!

Bitte: Jag har bara sånna där små träklossar med stämplar längst ut + ett gummialfabet från Lidl, använder båda två. Magnetstämplar har jag aldrig provat, tycker det blir så dyrt med allt...

• Amelié77

Anne81 - Ja, det tror jag man kan. Skicka bara ett mail och skriv att du inte vill beställa sakerna eftersom det blev för dyrt. Det borde nog funka...

• Skruyy

Nånstans i den här tråden såg jag att det var någon som tyckte om monogram...

Vilket teckensnitt lämpar sig bäst som monogram? Jag vet att det är en smakfråga men om det är någon som har nåt tips är jag tacksam!

• Amelié77

Okej, nu komer en väääldigt OT fråga - men är det nån av er som vet nåt billigt ställe där man kan bo några nätter i Göteborg, Borlänge-trakten och Jönköpings-trakten. Ska på bilsemester i Sverige och Danmark i sommar. I så fall kan ni väl skriva i min gästbok...

• Anne81

Tja du kan ju sova här=), vet inga billiga ställen i gbg

• ZaraÖ

åh jag har fått ett åsnt kul paket från papp&scrap idag! Foamstamps..stitches..stampler o massa mer kul!! *lycklig* Hoppas blocken släpper nu!! *ber till gud*

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-27 17:11:50 följande:
    åh jag har fått ett åsnt kul paket från papp&scrap idag! Foamstamps..stitches..stampler o massa mer kul!! *lycklig* Hoppas blocken släpper nu!! *ber till gud*
    Japp!! bara på med frimärkena igen o så poff iväg i brevlådan adresserat till mig!!
  • morningsunlight

*wiiiiie*
    Nu har jag fått hem mitt startkit.

Nu fattas bara bilderna som jag beställt framkallningar på.

Och sen får vi se om jag ens kan scrappa... :-P
    Jag kan ju iaf i photoshop....

Svar på tråden Scrapträsket