• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ

Cheri har du lyckats nästla dig ur blocken?

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-28 09:13:24 följande:
    Cheri har du lyckats nästla dig ur blocken?
    nääääääääääääääääääh Ledsen
  • ZaraÖ

inte jag heller!! skit oxå måste ringa farbror doktorn och fråga om han har nått starkt mot den här skiten! Skrikandes Lite inpirations piller eller nått i den stilen! Eller kanske pysselpiller..

• Porslinsdockan

Om ni beställer från USA
    ha ni några bra sidor som man kan beställa från?

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-28 09:18:36 följande:
    inte jag heller!! skit oxå måste ringa farbror doktorn och fråga om han har nått starkt mot den här skiten!  Lite inpirations piller eller nått i den stilen! Eller kanske pysselpiller..
    aaaah lr hur!!
  • ZaraÖ

Idag SKA jag ta mig ur det här! Fick ju dom där super fina flowers foamstamsen från mm igår! I lööv them! Men åh jag önskar att jag hade haft vitt bazzil hemma...eller svart! skulle vara så snyggt o stämpla på!

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-28 09:40:48 följande:
    Idag SKA jag ta mig ur det här! Fick ju dom där super fina flowers foamstamsen från mm igår! I lööv them! Men åh jag önskar att jag hade haft vitt bazzil hemma...eller svart! skulle vara så snyggt o stämpla på!
    Men... haru inte skickat dom till mig än???
  • ZaraÖ

eh.. ja just det ja! Hemlis 

Det kan du fetglömma! Räcka ut tungan Förvånad Skrattande

• Porslinsdockan

Mammsy

Tusen tack äntligen någon som svarade

Svar på tråden Scrapträsket