• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • morningsunlight

Fnyz:
    I måndags eller tisdags... Tror jag minsann att det var... *tankspridd*

• Fnyz

för efter att du skrivit att du beställt ett så gick jag in på engång å beställde ett åxå så då borde jag få mitt imorrn ellersensat på måndag då förhoppningsvis

• ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-27 17:15:38 följande:
    ZaraÖ skrev 2006-04-27 17:11:50 följande: åh jag har fått ett åsnt kul paket från papp&scrap idag! Foamstamps..stitches..stampler o massa mer kul!! *lycklig* Hoppas blocken släpper nu!! *ber till gud* Japp!! bara på med frimärkena igen o så poff iväg i brevlådan adresserat till mig!!
    haha ja då skulle du allt må va!! Räcka ut tungan
  • morningsunlight

Fnyz:

Då kommer det säkert snart!

• Anne81

Hej på er har några frågor om plastfickor, hur många olika modeller finns det? vilka är bäst och mest användbara var köper man de billigaste? Jag tänkte skrappa 12x12

• ZaraÖ

hola senioritas! nån som vet om det är fraktfrittt nånstans? så sugen på o shoppa bazzils juh!

• Marajjah

F-n Alla mina upplagda favvo-lo:s på scrappiz har försvunnit utom tre. Var har de tagit vägen? Varför har itne alla försvunnit? *uäääähhhh*

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Tingeling13

Två nya Lo:s i mitt galleri.
    Lite dålig bildkvalite på en men man ser ju hur den ser ut i alla fall.

Svar på tråden Scrapträsket