• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Marajjah: Jag tror att det har med uppdatering av cookies att göra eller nåt... (Kan inget, har bara hört)
    Så det bästa är att spara ner dem på din egna dator.

• Marajjah

Cia
    Jo, jag läste att det hade med det att göra, men då är det ju konstigt eftersom vi inte har uppdaterat/tagit bort ngr cookies och ännu mer mysko blir det då inte alla bilder försvunnit... Nåja, nu sitter jag iaf med skissutmaningen här på fl och hoppas på gott resultat.

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • rastom32

4 nya Lo's i mitt galleri om nån har lust o kika (Dom 4 första/översta)

Kram *S*

• Porslinsdockan

Hejsan!

Vet att detta inte ha något alls att göra med scrapbooking
    men ville bara dela med mig av en sida med låten till Tille som även spelades idag på Tv4

http://www.myspace.com/camillagervide

Förlåt om någon störs sig av att jag skickade detta inlägget

• kajsalisah

Jag är så glad, så glad! Jag har just klickat iväg en beställning till USA som min bror ska få ta med sig därifrån när han åker dit! Album, papper och en massa annat roligt!

• Tingeling13
    Anne81 skrev 2006-04-27 19:48:06 följande:
    Hej på er har några frågor om plastfickor, hur många olika modeller finns det? vilka är bäst och mest användbara var köper man de billigaste? Jag tänkte skrappa 12x12

K&Companys plastfickor köper jag.

Det är en paket med 10 fickor och förlängningsskruvar och ligger mellan 69kr och 89kr och finns i de flesta butiker.
    Kolla på www.scraproom.se

• Anne81

kajsalisah: är det mycket billigare iUSA? min syster är där nu och jag funderar på att be henne köpa lite pyssel.

• ZaraÖ
    Anne81 skrev 2006-04-28 08:30:54 följande:
    kajsalisah: är det mycket billigare iUSA? min syster är där nu och jag funderar på att be henne köpa lite pyssel.
    Ja mycket billigare!!
  • Cheri
    Anne81 skrev 2006-04-28 08:30:54 följande:
    Inte bara det, dollarn ligger ju så himla lågt just nu så passa på!!
  • ZaraÖ

shopingspreeeeeeeeeeeeeeeee! Räcka ut tungan *avis man blir* Skrikandes

Svar på tråden Scrapträsket