• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ
    Sagomamma skrev 2006-04-28 17:59:50 följande:
    Tack Mammsy!!! Och Cheri!!Har ni kollat under DesignTeam...?
    hihi jag såg det precis nu!! Cheri är super duktig, perfekt inspirationkälla!
  • Loppan79

Grattis sagomamma till din nya butik! Jättefin och vad kul med Cheri som dt.

• Cia o krabaten

Grattis sagomamma till butiken! Ska sätta mig och kika runt lite nu. Alltid behöver man nåt...
    Och grattis igen Cheri

• bitte71

Öhhh - har jag missat ngt men är inlägget om scrapbookbutiken borttaget eller...? Det finns ju inte kvar????? Men jag söker på det så hittar jag nog dit jag oxå!

Ang. min beslutsångest om vilken Basic Grey-kollektion jag skulle välja så blev det Phresh and Phunky - så nu vänta jag spänt på nästa paket!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • esterr

Shit pommes frites vad ni producerar inlägg!

Nu när jag har börjat jobba hinner jag inte läsa varje dag och helt plötsligt ligger man 10 sidor back!

Grattis Cheri till dt-uppdraget och lycka till med butiken, Sagomamma!

Jag har 2 nya LO:s i galleriet, gjorda på Make and Take på Skapa i onsdags. Välkomna in!

• Skumpis

Nu undrar jag en VIKTIG sak Akrylfärg är ju så dyyyyyyrt om man vill ha många färger till sina foamstamps. Idag var jag på Clas Ohlson och där fanns akrylfärg på tub som var jättebillig Innehåller vanlig akrylfärg syra?????? Om inte, kan man i så fall blanda ut lite tjockare tubfärg med lite vatten för att få den tunnare????? Har shoppat massa foamisar men har ingen färg hemma

• Marajjah

Sagomamma
    Mmmm... det låter suveränt. undrar just vad sambon kan tänkas tycka om saken?

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Jo79

Bitte: Phresh är heeeelt underbara! Jag har två lo:sar i mitt galleri med papper därifrån. Så snygga!! (papper alltså... )

Kan ju ha blivit borttaget för att det räknas som reklam när hon skriver själv... hade någon annan skrivit samma sak hade det väl inte blivit borttaget. Tror jag.

Skumpis: Ingen som helst aning... står inget på tuben antar jag? Man måste väl kunna blanda ut färgen tycker jag.

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket