• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ

föresten är det lite ditt fel att jag har svacka! Förvånad blev helt förlamad av din skiss o har inte scrappat nått sen dess Ledsen Flört

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-26 20:43:10 följande:
    föresten är det lite ditt fel att jag har svacka!  blev helt förlamad av din skiss o har inte scrappat nått sen dess  
    MITT fel????????? GråterGråter
  • ZaraÖ

hihi skojjar bara GladKyss  måste ta mig i kragen! Väntar på 2 paket med massa kul som borde komma imorn, då släpper det nog! Räcka ut tungan

• Porslinsdockan

Vilken sajt ha flest Magnolia stämplar?

• LizG

nu har jag pillat lite på datorn o vips så ligger det beställningar på två ställen väntar med spänning tills paketen kommer hem.

Har tyvärr en dubbelLo som ligger hemma o väntar på att bli färdig. Ingen aning om ja vill ha den som den är eller inte. Förresten; har ni alltid en överskrift/rubrik?
    Papperet som jag använder (ett av dom) är Family words, Flair Designs (finns på www.scrapkammaren.se ). Behövs det verkligen en rubrik då? Det är familjen, eller släkten på bilderna. Lägger ut LOn om ni vill kolla hur den ser ut..

• Porslinsdockan

Tusen tack =)

va inne på dne sidan igår men glömde spara den

• Matriark

mamma i Småland

Oj, vad fint det var!!
    MEn jag borde inte ha gått dit och kollat, för nu blev jag shoppingsugen igen Eeek.. Endast denna vecka har jag redan handlat grejer för över 1000 spänn... Känner mig som en "scrap junkie"...
    Finns det non "Scrapoholics anonymous" att gå med i?

• Jo79

Matriark: Det är väl vi i träsket...

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket