• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    Porslinsdockan skrev 2006-04-28 10:54:30 följande:
    MammsyTusen tack äntligen någon som svarade
    Jag svarade inte eftersom jag inte beställer från U.S.A...
  • Fnyz

tjoho...nu har jag fått mitt startpaket... men korten som jag skickat på framkallning har inte kommit än typiskt

• Skumpis

Svärisarna ska till LA i september och jag undrar om det är lätt att hitta scrapbutiker i USA??? Jag vill ju inte att de ska behöva leta ihjäl sig Antar att jag borde vänta med denna fråga till kela81 kommer hem

• Loppan79

GRATTIS till Meli som är dagens scrappiZ

• Jo79

Säger bara oh_my_god vilka fina papper black tie och lollipopshoppe är! Fick hem dom idag, och jag tror inte det blir något semesteralbum... Kommer nog att rama in papper för papper istället och ha som tavlor.

Och säger GRATTIS MELI här oxå...

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-28 12:57:46 följande:
    Säger bara oh_my_god vilka fina papper black tie och lollipopshoppe är! Fick hem dom idag, och jag tror inte det blir något semesteralbum... Kommer nog att rama in papper för papper istället och ha som tavlor. Och säger GRATTIS MELI här oxå... Mamma till KaramEllen
    Så det blev dom ändå!!  åh jag blir avis ju!!
  • kajsalisah

Jag brukar beställa från www.ktcrafts.com Väldigt snabb leverans och Kelly är mycket trevlig att ha med att göra.

• ZaraÖ

Åh så kul!! mycket fint och vilket bra öppningserbjudande!!

Svar på tråden Scrapträsket