• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Lingonflickan

Åååhhh! Vill bara scrappa. Mera.... Tittar på underbara papper men vet att kontot egentligen inte tillåter det just nu. *Djuuuup suck

• Loppan79

Fnyz - det ligger ibland auktioner ute med qk på tradera. Kolla där!

• Skumpis

Vilken butik har störst sortiment på album? Det börjar verkligen bli dags att köpa ett nu Jag vill ha ett sånt där man skruvar... någon som har tips?

• Cia o krabaten

Nämen skumpis! Ska du ta steget?!

Finns på de flesta nätbutiker.
    Surfa runt lite och kika och jämför priser mm.

• Skumpis

C o k - Japp, känner mig mogen för ett album nu Fast idag känner jag mig för lat för nätsurfning. Suttit föööör många timmar i alla nätbutiker senaste veckorna Därför tänkte jag göra det enkelt för mig. Helt enkelt att någon av er köpt ett fint album nånstans, tipsar mig och jag går in där och beställer Finns det ingen butik med MASSA album? Vad heter de albumen jag tänker på?

• Anne81

Hej på er, jag tar mig en runda bland era gallerier för att få lite inspiration. Hoppas det är ok?=)

• Ellisen

ååå, nu har jag fyllt i en beställning på scrapaddicted... över 30 papper (mycket för att vara jag...) tycker inte alls att jag har några "roliga" papper hemma... men har ändå liiite ångest, har egentligen inte riktigt pengar till det här nu... har inte skickat iväg beställningen än.

Min sambo kommer bara att skaka på huvudet när han ser att jag har beställt ännu mer scrapgrejer

• Skumpis

Oj, det var nog tur att jag kollade runt iallafall. Hittade ett fina album som kostade 329 på Scraproom men 249 på ScrapAddicted

• Skumpis

Matriark - Ja, det var postbound jag menade. Tack!!!

Ellisen - Skynda posta innan kundkorgen töms

KÄnns som att jag lika gärna kan shoppa för en femhundring så jag får fri frakt. Eller hur?

Svar på tråden Scrapträsket