• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

Nahmen tack hörrni!

Usch.. har så himla mkt att göra så jag lär inte hänga här så mkt på ett tag nu, kikar in då o då, hoppas ni inte glömmer bort mig!! Gråter

• Skumpis

Sagomamma - Är sååå stolt över att det bland annat är min skiss som ditt designtem jobbat efter

Ingen mer än Jo79 (tack!) som har svar på min fråga om akrylfärger?

• Jen 82
    ZaraÖ: Vart köpte du flowerfoamstampsen? Tycker det låter super fint, men jag orkar inte leta igenom alla affärer *lat*
  • Skumpis

Jen - Jag tror att bland annat pysselpunkten har dem! (Jag borde få rabatt på Pp så ofta som jag rekommenderar dem )

• Glass

Jag letar efter en pysselaffär som ligger i Borås, men jag kommer inte ihåg vad den heter. De ställde ut på mässan i Lerum om det är till någon hjälp.... 
    Har ni någon aning om vilken det kan vara?

Människan är en underlig varelse, tur att jag är en apa...
  • Cia o krabaten

Skumpis: Så vitt jag vet är ALLA akrylfärger ok.
    Jag använder just de små tuberna, men späder dem inget. Blandar med vitt om jag vill ändra färgen (Typ rosa ) men inte annars. Funkar bra ändå!

• Skumpis

C o k - Men då finns det ju ingen anledning att köpa dessa dyra flaskor för närmare 30 kr styck! Det fanns en stor låda med säkert 20 små tuber för 49 på Classes. *shoppa!!!*

• Jo79

Skumpis och Cia: Kunde ni inte kläckt ur er det INNAN jag köpt massa akrylfärger...

Mamma till KaramEllen
  • Johannapanna

Hej alla!
    Jag har köpt en Fiskars hörnstans med hjärtan idag. Nu när jag skulle prova den så är den jäääääättetrög att trycka ner och den fjädrar inte upp alls av sej själv, utan jag måste trycka upp den med ett verktyg. Ska det verkligen vara så?? Känns inte som jag kan använda den alls nu. Nån som har några tips? Den kostade ändå 100 spänn så jag vill ju gärna kunna använda den...

Svar på tråden Scrapträsket