• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Bejbi78

Skumpis

Jag har (fleeera stycken *hihi*) och jag ÄLSKAR dom. Man vill bara ha fler

• Skumpis

Bejbi78 - Åh, är det så? Då klickar jag på "beställ" nu då Vilken är din favoritfärg förresten? Nån som är extra snygg?

• Skumpis

Bejbi - Hur många plastfickor får det plats? Tänkte beställa extra plastfickor. Mina LOs är inte särkilt tjocka. Och som bitte frågade, behöver man köpa andra skruvar om man fyller på fler fickor???

• Bejbi78

Beror ju lite på vem albumet handlar om. Jag har ju en kille, så de albumen jag har är denim, chocolate brown och ett ljusblått som jag inte minns namnet på

• Bejbi78

Jag har nog uppåt 40 plastfickor i ett av mina *fniss* Har köpt förlängningsskruvar som tillhör just de albumen.

• Skumpis

Det blir ett Denim. Är det snyggt? Är lite sugen på Chocolate men det får bli nästa gång.

• Skumpis

Men vart köper man förlängningsskruvar då??? Och behöver man längre skruvar om man har 20 plastfickor i?

• Cia o krabaten

SKumpis: Absolut satsa på 500 så det blir fri frakt. Ett album väger ju en del.....
    Jag var i "live-butiken" i lördags när jag var i skåne och brände 500:- på nolltod!
    Och med ett album borde det ju gå ännu lättare

Tez: Fundera en gång till om det inte är värt med en Wishblade på en gång! (Och inte qk)

• Skumpis

Blä, vad sur jag blev. I varukorgen stod det 0 kr i frakt när jag kom upp till 500 men sen i kassan så blev det ändå frakt Tydligen så gäller 700 nu Iofs billig frakt (44 kr) men ändå Har inte råd med 700 Då blir det nog bara album och plastfickor nu.

Oj, vad många ledsna gubbar

• Skumpis

Blä, ännu surare nu Tog bort lite varor och så blev frakten helt plötsligt 55 istället. Vad hände med maxfrakten 44 kr???

Svar på tråden Scrapträsket