• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

jag vill framkalla kort men vill ha mindre kort än 10*15, hur gör jag? Har inte PS så jag kan inte sätta ihop kort, eller, vet liksom inte hur man gör.

• Sussieb

vet ingen som säljer Wishbladen i Sverige ännu, tyvärr....
    www.wishblade.com/
    www.ktcrafts.com/wishblade.html

vet att det diskuterats om wishbladen på www.scrappiz.se
    vet att mysmasken och essovich har en wishblade.....
    Även på paprikas forum har den diskuterats.

det billigaste priset jag hittar just nu är ca 404$ sen tillkommer ju frakt osv.
    Jag hoppas själv på att min bror som bor i USA sen 2003 ska komma hem på besök och bära med en wishblade till mig.....

• tr3z

ja, tänk om jag hade råd med en wishblade till augusti.. tyvärr är de tnog inte så.. får väl satsa på att köpa en nästa sommar när vi åker över istället.. Det är låååångt till nästa sommar!

• Anne81

Halvfärdig LO i mitt galleri (under starka bilder) kommentera gärna

• Ellisen

tr3z: kolla med www.expert.se

De har någon variant på kort där du får fyra småbilder istället för en stor (10x15). Men då blir det ju fyra bilder av samma motiv, och det kanske du inte vill ha?

• Skumpis

trez - Åh, vad synd att du inte har PS. Jag har preciiiiis lärt mig hur man görm så jag sitter här och trixar lite. Korthuset har framkallning för 1 kr/ kopian den här helgen

• Skumpis

Är det någon här som har en sådan där "tand-bild" där man kan skriva datum när tänderna tittade fram? Tänkte göra en LO på det och har för mig att någon  haft en sådan. Fattar ni vad jag menar?

• Humla78

Har lagt upp lite nytt i galleriet, bland annat förra veckans skissutmaning.

• Glyfen

Nu har jag spanat in Wishbladen... men jag förstår inte det fina i kråksången? Först ska man köpa den dyra grejen, sen måste man köpa fonterna för sig och det kostar 70 dollar för 2-5 fonter??
    Man kan köpa många fina skalpeller för de pengarna...

Svar på tråden Scrapträsket