• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

Cia - vad är det fnåt? Wishblade..?! Det kan jag ju stava till iaf

• Loppan79

Vilken butik var det som har billiga bazzil?

• tr3z

googlade fram det.. SMART! men dyrt..

Skumpis - mysko! och surt, ffa

• Jo79

Skumt Skumpis...

Jag köpte ett AMM album alldeles nyss på Scrapbook för 329? tror jag. Såå jäklans snyggt! Men, det är redan fullt, och har köpt tio extrafickor som oxå är fulla... Och nu börjar det blir svårt att stänga ordentligt så jag funderar på att köpa skruvar och några fickor till. Ellen kommer att får ett album modello giganto... Det har ju en tendens att bara bli fler och fler Lo:sar...

Nä, natti natti på er tjejjs.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Loppan: Med paketpris menar du? Scrapperiet och en till. Scrapkammaren...? Tror jag...

Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

trez: Men det är du ju uppe i efter ett par tre alfabet till en qk bara....
    Och wishbladen fixar ju allt!!! *Sugen*

• Ellisen

skumpis: men när du kommer till kassan ändras frakten till 44 kr, det gjorde det i alla fall det för mig.

• Skumpis

Ellisen - Testade igen och du har rätt. Det blev 44 kr. Det blir ändå ingen beställning idag eftersom jag mailade henne och frågade om skruvar.

• snysop

Nån som köpt en QK-tång från USA? Vartifrån och vad gick frakten på och köpte ni något mer samtidigt?

• esterr

Loppan,

Pappersbiten har paketpris på Bazzill (eller har haft iaf).

Såg att det pratades om Wishblade, sån vill jag också ha! Men dyr rackare, det där. Får nog vara extra snäll resten av året, om tomten ska komma med en sån.

Svar på tråden Scrapträsket