• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • esterr

Glömde ju det viktigaste! Jag har blivit med scraphörna idag! Har ockuperat köksbordet med mina scrapgrejor under en längre tid och idag så tröttnade maken (bra taktik jag hade va? ).

Hyllor åkte upp i klädkammaren och så vips kan jag hålla till på en byrå. Får väl se hur jag löser det med stol, men det känns skönt att få ett eget ställe där man kan lämna grejorna framme iaf.

• Skumpis

esterr - Åh, fuskis dig!!! Jag vill också ha en scraphörna!!!!!!! Vår klädkammare är datorhörna så där får jag inte plats. Och ärligt talat så sitter jag typ 100 ggr mer vid datorn än jag scrappar fast det beror ju just på att jag inte har någon scraphörna

• Marajjah

Äntligen har jag beställt "Encyklopedia of Scrapbooking" (+ På smällen, Från A till Bebis, men det hör inte hit). Så nöjd med mig själv!

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Skumpis

Marajjah - Åh, kuuuuul med shopping

• Marajjah

Skumpis
    Ja, och som jag längtat efter den dagen då jag skulle ha råd till att beställa den där. Nu vet jag vad jag ska läsa för bok på kvällarna. Ska bara ligga och drömma att jag också kunde scrappa så fint.

• ZaraÖ

Marajjah jag  har båda böckerna och båda 2 är super!

• Marajjah

Zara
    Jepp, har kikat i bägge två och jag har verkligen höga förväntningar på dem. Kommer bli så besviken om de inte uppfyller alla mina krav.

• ZaraÖ

Det gör dom säkerligen! från a till bebis var min bibel under 9 månader

• Marajjah

NU ropar sängen efter mig. Dags att sussa, Maria! Å jag är så kär i min säng så jag är inte svårövertalad.

• tr3z

Cia - ja, jag räknade på det igår och du har ju såklart rätt! Det bara känns som en större summa iom att det är allt på en gång istället för lite åt gången.

Svar på tråden Scrapträsket