• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Glass

Jo79. hm... Tror inte det... Tror den hette något med hantverk eller något sånt. De sålde billiga embossingpulver på mässan och nu vill jag ju kolla vad de med har

Människan är en underlig varelse, tur att jag är en apa...
  • Glass

Johannapanna
    När mina stansar blir så där tröga, så sprutar jag lite 5-56 i dem. Stansar ett par gånger utan papper. Torkar rent och stansar i vanligt papper tills den inte "läcker" mer. Det fungerar jättebra för mig.

Människan är en underlig varelse, tur att jag är en apa...
  • Skumpis

Glass - Jag googlade och fick upp något som hette Pyssel & Hantverk. Tyvärr fungerade inte länken jag fick upp

• Skumpis

Glass - Äh, glöm det Det var inte vad jag trodde

• Kadorran
    Tittar in o säger Hejsan

Ville bara visa en Bild

Inte lika duktig som ni andra men ändå

Kramis
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Skumpis

Kadorran - Jättesöt LO

Natti natti träsket!

• snysop

Onaj! Jag som också köpt lite dyra akrylfärgsflaskor... Jaja, man får väl trösta sig med att de är snygga.........

• Anne81

glass är det forma hantverk som du leter efter?

• Anne81

sagomamma: grattis till öppnandet av sidan, tittade lite snabbt och det verkar vara ett mycket bra upplägg på sidan.

Svar på tråden Scrapträsket