• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Sagomamma

Anne81:

Tusen Tack! Finns inget roligare att höra Glöm inte att ni Scrapträskare ska skriva "Scrapträsket" i meddelanderutan när ni handlar

• bitte71

Sagomamma: oj, är det så - även om man är totalt nybörjare som jag???

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Sagomamma

bitte71:

Ja absolut, ni som hänger här inne måste ju premieras på någit (om än litet kanske) sätt

Plus att det kan ju vara kul att veta vilka som hittat mig härifrån Dessutom får ju kända Scrapträskare handla mot faktura, så där är en fördel till

• bitte71

Sagomamma: tack så mkt! *shoppar lite till* Det verkar vara en mkt bra sida!

• Glass

Ja Anne, det var ju den. 
    Fick för mig att det skulle gå snabbare att fråga här
    Tack

Människan är en underlig varelse, tur att jag är en apa...
  • Anne81

En fråga som inte hör hit men när jag har tittat runt i era gallerier så hittade jag på en sida någon som hade sytt ett babygym. Första frågan vem är det? Andra frågan har du något mönster, tipps om hur jag kan gå till väga?

Glass: du får ju fråga dem som vet=)

• bitte71

Anne81: det var jag *räcker upp handen* :jag kan skriva i din gästbok sedan hur jag gjorde - men nu måste jag ta hand om en hungrig liten tjej här först

• Glass

Anne, haha, jag ska komma ihåg det tills nästa gång. Kunde inte med att fråga mer, jag frågar ju jämt och kommer aldrig ihåg det

Människan är en underlig varelse, tur att jag är en apa...
  • Sagomamma

NU har jag äntligen fattat att jag hade medelanden i inboxen... Och jo det var så att mitt inlägg hade uppfattats som reklam, det var därför det försvann! Har tom fått en varning ...

Fast ni andra får ju informera om min sida såklart

• Sagomamma

Men gud! Jag upptäckte nyss att jag fått massor av tillsägelser för att jag pratat om min butik!! HJälp!!

*håller tyst... *

Svar på tråden Scrapträsket