• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Mamalicious

småland eller oxå kan du göra det i paint, välj markera allt och dra i hörnet.

• Fnyz

hejhej idag kom de ännumera kort här så här är de scrapping på hög nivå nu väntar jag bara på mina prima forever flowers från scrapbookbutiken.

Har scrappat ett grattiskort och en "startsida" till snuppans album men jag har inte lagt upp dem än och så håller jag på med en mor-dotter sida

• Skumpis

Hjälp! Jag måste göra ett bröllopskort till en kompis. Hon scrappar själv så jag vill absolut inte köpa ett kort och sen vill jag gärna att det ska bli fint förståss Nån som har någon bra idé? Någon som vet vilka som säljer fina bröllopsstäplar omonterat?

• snysop

annika5064, du kollar med dem vad frakten blir innan du lägger bud hoppas jag? Vissa hävdade att frakten skulle gå på 16 dollar, medans en annan sa 6 dollar, gissa vem jag lade bud hos.

• snysop

Min silent setter fick jag för hm... 140 inkl frakt.

• annika5064

Yes, snysop, ska kolla det...tack för info!

• Lingonflickan

Försökte ladda upp på scrappiz men fick följande meddelande:

Ingen bild laddades upp!

Om du är säker på att du valt en bild för uppladdning, kontrollera att servern tillåter uppladdning...

Vad menas nu då??

• Cheri
    Lingonflickan skrev 2006-05-18 20:24:39 följande:
    Försökte ladda upp på scrappiz men fick följande meddelande: Ingen bild laddades upp!Om du är säker på att du valt en bild för uppladdning, kontrollera att servern tillåter uppladdning... Vad menas nu då??
    förmodligen är det en för stor fil du försöker ladda upp
Svar på tråden Scrapträsket