• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Kan ju tipsa då om ni ska köpa stansar att kolla på Scrapaddicted som har 5% på just stansar idag och imorgon... alltid nått!

Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

Jag har(inkl qk) tre hjärtstansar, en stjärna, en snöflinga, en hand, en fot, och mini-tags.
    Använder nästan bara hjärtana och mini-tagsen.
    Har stansat ut ett helt gäng blommor hos en kompis som jag använder också.
    Hand och fot blir ju lite enformigt och stärna och snöflinga är lite säsongsbetingat

Och just det, en hörnstans large! Använder den massor mot att förut klippa runda hörn vilket aldrig blev bra....

Önskar mig retro blomman och några andra dies till qk
    Mässa nästa helg i sthlm...

• Skumpis

VArt kan man köpa en STOR tag-stans??? Fick mina monolappar från en swap nu och vill göra något fint med dem.

• Skumpis

Nu såg jag att scrapaddicted hade Fast ingen sådan jag hade föreställt mig... Fundersam

• längtans tider

malinka2:
    Har de scrapgrejjer på tvshop?
    Jag håller på å samlar på mig lite grejer för att börja scrappa, hur mycket kostar det paketet som du köpte? Har de nån länk på nätet man kan kika på?

sen såg jag att du har stansar du inte använder.. kanske du funderar på att sälja nån? :) Hör av dig isf så blir jag glad..

• Vildkaprifol

Längtans tider: om du går tillbaka några sidor på tråden så hittar du både info och länk till TV-shops scrap paket.

• malinka2

Längtans tider: jag tyckte det var värt, jag valde postförskott o då blev allt som allt 349:- men kolla på bilder på tex scrappiz o se själv om det är nåt du kommer använda. Jag har ju min tös (4 år) som älskar att scrappa o hon får allt jag inte vill ha Man får ju ett album med tex o bara det är ju värt en del + 50 st papper.En bra start tycker jag så ser man ju oxå vad man kommer använda i fortsättningen.

Pma mej gärna om du är intresserad av nån stans, här ligger dom bara o skräpar....

• penni

Nån som vet vart jag kan hitta en stans eller till qk med "kors stygn" ?

letat o letat o letat men inte hittar jag nåt

• snysop

Jag vill också ha en STOR tag-stans!! Någon som är över 10 cm hög... Vill kunna skriva lite längre texter på den.

Svar på tråden Scrapträsket