• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

Sagomamma
    Ååå, blir så sugen att titta i din riktiga butik till sommaren...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Cia o krabaten

Kul sagomamma!
    Du får väl poängtera missen för red så kanske du får vara med imorgon också!!!

• rastom32

"Sagomamma" Vilken supertrevlig artikel - lycka till nu med allt

Föresten... satt i vanlig ordning uppe sent igår med en kompis o det resulterade i ännu en lo... om pojkarna i skogen
    Kika gärna om ni vill...

Ha det gott - *S*

• Loppan79

Det kanske är en dum fråga - men hur sätter man dit akrylfärgen på stämpeln? Jag har sett att det finns några slags duttar med pinne på men finns det något annat sätt?

Det finns säkert svar längre bak i tråden men jag orkar inte leta

• Loppan79

Föresten, vad kul med artikel i tidningen Sagomamma

• Mamalicious

Du kan pensla eller dutta med en svamp

• Mamalicious

Såna dära foam brushes..
    Finna t ex på scraproom under stämpeltillbehör/övrigt.
    Annars kan man väl ta en vanlig köks svamp och klippa till mindre bitar oxå! går nog minst lika bra

• Sagomamma

Finns speciella svampar till akrylfärgen, brukar finnas under "Verktyg" i butikerna

Sen kan man använda fluid chalk också till foamstampsen, blir jättesnyggt!

• Loppan79

Jag tänkte försöka med nått budgetalternativ först Fast såna svampar till stämplarna kanske inte kostar alltför mycket.

Mina föräldrar ska till Göteborg nästa helg så jag tänkte spara lite portopengar. Jag ska beställa på pappersbiten som ligger i närheten av Göteborg så hämtar dom det

Svar på tråden Scrapträsket