• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

Funkar visst inte. Gå in på länken och klicka in på fritid i vänstra spalten så visas det...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Pyret78

Har nu lagt ut första lo:n i Ellens album.
    Det blev en lo utan foto.

Välkommen in i mitt krypin o risa o rosa

• Johannapanna

Pyret: Oj, vad fin den är! Vilka vackra färger!

• Vildkaprifol

Hej, hej alla! Det är första gången som jag skriver ngt här på tråden men jag har läst vad ni skrivit i någon vecka nu. Är gravid med mitt första barn och har tänkt att jag ska scrappa ett "första året" album. Tackar för alla bra tips och idéer som ni delar med er av. Jätte stor hjälp!!!
    Tänkte också tipsa att om man vill se bilden från TV-shops scrap-paket i lite större format så kan man Googla namnet Vernest Lange och kolla in bilden på amerikanska TV-shop. Där får man en lite bättre och större bild så man vet vad som ingår. Men som någon sa tidigare verkar inte albumet vara inkluderat på svensk TV-Shop.

• Sagomamma

Tjohoo! Idag är jag med i tidningen (i vår lokala tidning) ! Den biten är ju jättekul, värre är att klantarna glömt att skriva ut butikens namn!!

• PamPam 83

Sagomamma
    jag hittade sidan ändå klickade på häsleholm på den sidan som kommer upp när man trycker på länken du skickade.
    Ska ta och läsa det nu.

Svar på tråden Scrapträsket