• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

snysop - Säg till mig om du hittar en sådan!!! Jag vill ha en som är ca 10x6 cm.

• malinka2

på tal om tagstansar, nån som sett en sån stans som stansar ut jag tror det är tre stycken tags på samma? Såg en sån på scrapträffen men minns inte vem som hade den....Ingen som sett i nån shop?

• Fnyz

På vilka butiker finns retroblomman och vart är den billigast? hittade den på scrapadicted för 129 tror jag.

• Cia o krabaten

Penni:_ Vet inte om det existerar...

Malinka: Qk har en med tre minitags på (Jag har den och ääääälskar! ) En av dem finns på min LO kusiner.
    FInns där de säljer qk, om inte kan de ju alltid beställa hem åt dig.
    www.quickutz.com/index.asp&Show=shapes&selProduct=Tags&FSCat=143
    Längst ner på sidan.

• Cheri

pssst Cia, smäller det nästa helg lr??

• annika5064

Lite fel, gå in på Blandat-Embellishments & doo-dads, där finns...

• kela81

Nu så kommer jag och oroar mig igen med mina foamstams....
    HUr tvättar man dem sen då? När man använt akryl? Med vatten bara eller?

• malinka2

Tack Cia o krabaten fast det var inte QK jag mena. Det finns en jättestor stans som gör tre tags i olika storlekar...kankse hon köpt den i USA eller nåt...VILL HA! Ska fråga i den gamla scrappizträff tråden, kankse nån vet där *hoppas*

• Cia o krabaten

Cheri: JAG JOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast jag hoppar nog på tåget 15:10 så hinner jag dit iaf eftersom de har öppet till 20. Men min plan att hänga på låset smög sig ju...
    fast å andra sidan är jag ju tvungen att jobba för att ha några pengar att shoppa loss för!

Kela: Tvätta DIREKT med vatten.
    Ett tips som vi sagt förut i tråden är att ha en bunke med vatten att lägga dem i på en gång när du stämplat så tvättar man alla när man stämplat klart. Går superlätt då.

Svar på tråden Scrapträsket