• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • lillvilda

hej här komemr jag å provar igen om nån kan hjälpa mig med frågan om det finsn syra fria lamineringsplastfickor?? jag har en lamineringsmaskin som jag tänkte mig använda mig av när jag scrappar men jag antar att det inte är syrafritt..nån som vet nått om laminerignsmaskiner och scrappbooking??

• Sagomamma

NU är dubbel-LON:n uppe för kritik

Angående plastfickor till albumet, mamma i småland, så är ditt album exakt ett sånt som JAG har , så plastfickor vet jag liksom var det finns... *S*

• bitte71

lillvilda: kan inte så mkt om laminering men står det inget på produkten så är det förmodligen inte syrafritt. Vet ej om det finns sådana plastfickor - men ngn annan härinne kanske kan hjälpa dig?

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • PamPam 83

Nu har jag lagt ut en bild på mitt femte Lo. jag tar gärna emot synpunkter på den, både vad som ser bra ut och ser dåligt ut. Själv blev jag nöjd med den men tycker alltid att det är bra att se vad andra tycker och få reda på vad som kan bli bättre. Jag har ju själv stirrat mig blind på den.

• lillvilda

står det på all produkter att dom är syrafria eller kan det stå något annat som betyder samma sak?

• Sagomamma

Det står syrafritt eller acid-free, det är mkt dyrare att framställa så det ser dom till att skriva utPenga mun *har skaffat Plus nu *

• BillaBong

PamPam:
    Ser fint ut! Snyggt med stygnen :)

Finaste Nova, f.060220.
  • BillaBong
    Sagomamma:
    Himla fina LO's du gjort! Inspirationen flööödar!
    Finaste Nova, f.060220.
  • Cheri

vill bara visa vad jag gjort med mina PP tjejjer
    Har haft sååååååå kul!!

• Sagomamma

Men GUD vad fint du har gjort, Cheri!!! Så det är meningen att dina PP-flickor ska föreställa Lill-Cheri?Glad

Bra idé att lägga upp bilderna här, kan man ju göra när man gjort ny LO, ja...

Svar på tråden Scrapträsket