• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Cheri: Helt underbara PP's och super idé att göra bodies!!!
    Jag vidhåller att jag får försöka slå dig i den andra tråden eftersom det aldrig går här

• bitte71

Billabong: nu såg jag att du hade ställt en fråga till mig också tidigare - ursäkta att jag inte såg det *förvirrad och trött* Den texten är gjord av Basic Greys stickers (Baby girl-serien)!

Tack för era snälla ord om dubbel-LO:n, vad glad jag blir...
    Ha en bra kväll allihop, nu ska jag nog fortsätta följa schlagerfestivalen *Heja Sverige* (fast jag ska rösta på monstren från Finland )

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-20 22:03:29 följande:
    Cheri: Helt underbara PP's och super idé att göra bodies!!!Jag vidhåller att jag får försöka slå dig i den andra tråden eftersom det aldrig går här
    Tack!

Alltså jag hade så himla kul så jag tror jag e helt såld på det där nu... inte ett klädesplagg kommer gå säkert för mig här hemma nu
  • Cheri
    längtans tider skrev 2006-05-21 00:18:35 följande:
    Detta hör inte hit men: GRATTIS FINLAND!! (lordi)Coolt att de vann!
    yeeeees!!! Håller med!!!
  • Sagomamma

mamma i småland:

Jag har använt foamstamps som jag har duttat på spotlight akrylfärg (helt vanlig vit då alltså Skrattande) på med vanliga foambrushes. Då ser det så där "stämplat" ut! Cheri har använt samma alfabete fast med Dark brown fluid chalk i stället på sin senaste som hon tipsade om!

cheri:

Lite häftigt är det allt att ha en egen PP! Som att ha en actionhjälte eller nåt avbildad efter sig ju!

cid:

Hmm.. Jag vet bara en...

bitte:

Hmm, skrev jag i din gb att jag också tyckte din dubbel var fin? HmmFundersam, det tyckte jag i alla fall!

• Cheri
    Sagomamma skrev 2006-05-21 00:21:57 följande:
    mamma i småland:Jag har använt foamstamps som jag har duttat på spotlight akrylfärg (helt vanlig vit då alltså) på med vanliga foambrushes. Då ser det så där "stämplat" ut! Cheri har använt samma alfabete fast med Dark brown fluid chalk i stället på sin senaste som hon tipsade om!cheri:Lite häftigt är det allt att ha en egen PP! Som att ha en actionhjälte eller nåt avbildad efter sig ju!cid:Hmm.. Jag vet bara en...bitte:Hmm, skrev jag i din gb att jag också tyckte din dubbel var fin? Hmm, det tyckte jag i alla fall!
    Macki har en egen han oxå, ska fixa en till hela familjen haha
  • PamPam 83

Jaaa Finland vann! Det var de värda tycker jag!

Cheri
    Jättefina bodisar!

• Lingonflickan

OT: Va???? Vann Finland???? Ja, tvärtemot alla andra här kan jag inte fatta det. Vare sig jag eller min finske make tyckte de var ett enda dugg nåt å ha. (Han skäms!)

• Cia o krabaten

Här var det lugnt och tyst!

Har lagt ut ett par nya för ris och ros
    Bla den sista i E's album: Några ord. Där ska det i fickorna vara ett "brev" från mig och ett från hennes pappa.

Svar på tråden Scrapträsket