• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Mamalicious

Kul att finland vann! o så är ju sverige i hockey final!! tjooooo!

• Loppan79

Nu har jag laddat upp ett mors dag-kort i galleriet. Som vanlig tar jag tacksamt emot konstruktiv kritik

• Angelica80

Nu har jag glömt bort vad de där metallringarna heter som man har ihop med öljetterna men på baksidan om pappret/tyget. Finns det på www.eyeletoutlet.com ?? O vad heter de *hjärnsläpp*

Jag är så glad
  • Cia o krabaten

Angelica: på pappersöljetter behöver man inget annat än just öljetter. Man viker runt den på baksidan mha en eyelet setter av ngt slag.

• Loppan79

Är det nån av er som vet nån fin dikt till mamma på mors dag?

• BillaBong

Hallå hallå!
    Jag är på jakt efter stora bokstavsstämplar. Kanske 3-4 cm på höjden... Någon som har tips på webshopar som säljer såna?

Mamma till finaste Nova (f.060220)
  • Sagomamma

Menar du något sånt som jag har på min dubbel-LO kanske? Eller som finns på Cheris senaste...?

Bokstavsstämplar är nog det bästa jag nånsin köpt tror jag! MÅSTE verkligen införskaffa fler (fast jersey är verkligen helt klart snyggaste bokstavsstämpeln) !!! *helt frälst*

• BillaBong
    Sagomamma skrev 2006-05-21 18:47:00 följande:
    Menar du något sånt som jag har på min dubbel-LO kanske? Eller som finns på Cheris senaste...?Bokstavsstämplar är nog det bästa jag nånsin köpt tror jag! MÅSTE verkligen införskaffa fler (fast jersey är verkligen helt klart snyggaste bokstavsstämpeln) !!! *helt frälst*

Ja just det, precis så - schiiitsnyggt!
    Har du någon direktlänk till såna eller liknande i någon webshop? Tycker inte man ser hur stora de är när man kikar... Eller ett namn så kan jag söka själv? Kanske Jersay, kan det vara så enkelt tro?

• Loppan79

BillaBong - kolla i sagomammas presentation så tror jag att du kommer hitta en väg till stämplarna

• BillaBong
    Loppan79 skrev 2006-05-21 19:31:50 följande:
    BillaBong - kolla i sagomammas presentation så tror jag att du kommer hitta en väg till stämplarna

Jag måste vara född i går! Tack!

Svar på tråden Scrapträsket