• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Sagomamma

Själv har jag suttit och glott på "Ett herrans liv" med Filip och Fredrik -Runar Sörgaard var med och det var sketakul *S*

• Loppan79

Sagomamma - ja, det såg jag i torsdags (eller var det nån annan dag?) och det var ju askul Jag har suttit vid datorn under hela hockeymatchen och hört min man skrika när det blir mål, så jag har koll på ställningen även fast jag sitter här

• Loppan79

cia o krabaten - det är ett sånt alfabet jag ska ha Längtar till mina föräldrar kommer hem nästa söndag, hoppas de kommer i skaplig tid så jag hinner stämpla lite på kvällen

• Cheri
    Sagomamma skrev 2006-05-21 22:13:11 följande:
    Cheri skrev 2006-05-21 22:04:34 följande: whaaaaat?? hur kan man inte titta på hockey Hur KAN man titta på det?
    Mäh haaaallåååå skrevs ju lixom hockeyhistoria idag

• Skumpis

Sagomamma - Åh, kommer programmet i repris?????

• trollmossan

Cia o krabaten

Du skrev att det finns stämpelalfabet i en mix av olika stilar. Var hittar man sådana?

Har äntligen beställt mina första scrapgrejer så snart kan jag börja scrappa. Ska bli så kul!!!!!Men oj vad dyrt det blev :-O

• Cheri

Häpp.. man kke skulle ... ............... scrappa?

• BillaBong
    Cia o krabaten skrev 2006-05-21 22:13:14 följande:
    Billabong: Jag gillar inte alls mitt Jersey dårå...Eller JO, jag gillar det, men det känns lite stelt och strikt för att kunna varieras och användas till många typer av LO's.Så mitt är utlånat nu och jag saknar det inte ett smack Välj noga om du bara ska köpa ett. Så att det passar flera olika stilar.Finns en mix med olika stilar i ett och samma som är väldigt prisvärd tex.

Var finns den mixen? Nu är det i och för sig försent, har redan beställt Jersey, men man kanske kan kosta på sig mixen lite senare också om det inte är allt för dyrt?

Mamma till finaste Nova (f.060220)
Svar på tråden Scrapträsket