• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Mamma i småland: Hur gör man då? Och ja, utrymmet glömde jag bort i mitt habegär.... men det vill jag ju oxå ha, självklart! Och obegränsat med tid, när jag vill!

Mamma till KaramEllen
  • Sagomamma

Måste bara säga att JAG får inte skriva ut det där namnet som ni refererar till i min pres, men NI får göra det! Så ni vet...

• Cia o krabaten

En helkväll för sig själv och så blev det inget scrappat alls!!!!!
    Inte kollat på hockeyn heller-Dumma dumburks dator!

• BillaBong

Men GAH! HAHA! Nu känner man sig sådär lagom smart! Jag fattade inte att det var som mallar man använde och duttade bokstäverna på utan fick för mig att det var stora "vanliga" stämplar, "vad-de-nu-kallas"... Inte undrapå att jag inte hittade några när jag letade, fniss! Men nu har jag skallen med mig igen  

Ser ut att kunna bli ett Foam stamps Set - Jersey LC + 5 st Foambrush ungefär precis ... nu! Skrattande

Marajjah:
    Åh! Vad fint!

Mamma till finaste Nova (f.060220)
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-21 21:53:43 följande:
    En helkväll för sig själv och så blev det inget scrappat alls!!!!!Inte kollat på hockeyn heller-Dumma dumburks dator!
    whaaaaat?? hur kan man inte titta på hockey
  • Cia o krabaten

SKulle ju scrappa istället och fastnade framför datorn... I 4h nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Marajjah

Billabong
    Jercey är finfint det! Å tack för det fina omdömet.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-21 22:05:34 följande:
    SKulle ju scrappa istället och fastnade framför datorn... I 4h nu!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mmmhmm.. förstår precis
  • Sagomamma
    Cheri skrev 2006-05-21 22:04:34 följande:
    whaaaaat?? hur kan man inte titta på hockey
    SkrikandesHur KAN man titta på det?Räcka ut tungan
  • Cia o krabaten

Billabong: Jag gillar inte alls mitt Jersey dårå...
    Eller JO, jag gillar det, men det känns lite stelt och strikt för att kunna varieras och användas till många typer av LO's.
    Så mitt är utlånat nu och jag saknar det inte ett smack

Välj noga om du bara ska köpa ett. Så att det passar flera olika stilar.
    Finns en mix med olika stilar i ett och samma som är väldigt prisvärd tex.

Svar på tråden Scrapträsket