• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    Skumpis skrev 2006-05-22 21:24:48 följande:
    Idag har jag fått mina papper fårn houseofpaper *glad* Tyvärr har scraplusten ännu inte kommit tillbaka. Tror jag fick för mycket när vi satte igång med utmaningarna. ♥
    lr hur?? samma här
  • Jen 82

Väntar fortfarande på mina papper från house of paper... Vill ha dom NU NU NU! ... Men man får väl ge sig till tåls, det tog ett tag innan du fick dina, eller hur Skumpis?

• Mella72

Tack alla för era svar.
    Det känns bara trist för jag har så mkt pysselsaker liggandes som jag inte kan använda om jag nu ska vara 100% att det är syrafritt.

• Skumpis

Jen - Det tog 1,5 månad. Men det blev något fel så till slut skickade hon paketet med flyg Såg att hon betlat över 20 dollar i frakt

• annika5064

Gomorron tjejer!

Ser att det är flera av er som tappat lusten; kände på samma sätt för ett tag sedan...så jag bytte format; har nu gjort två minialbum och det går på ett kick! Man kan liksom inte göra för mycket på en sida, för det får inte plats...

Så, det kanske kan vara ett tips för att komma ur blockeringen.
    Heja, heja, heja!

Från en hurtfrisk, full av scraplust Annika
    *ler*

• Loppan79

annika5064 - vad menas med minialbum? Alltså lo:s i mindre format, eller?

• trollmossan

Hej! Någon som vet var man kan hitta en silent setter? Har förstått att det är många som har en sådan här och tycker de är jättebra

• annika5064

Loppan79:

Ja, 6*6 t ex - jättebra att ge bort i gåva! Jag köpte på Panduro. Det är 12 sidor att fylla och det går snabbt; jag håller alltid på med en stor LO i flera dagar, ibland veckor, innan jag är nöjd, men med de mindre formaten går det undan...flera st på en kväll!

Svar på tråden Scrapträsket