• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jahaja

Åh ja vill så gärna börja med sånt här men man får ju panik när man ser hur duktiga ni alla är! Hur ska JAG nånsin kunna göra nånting så fint?
    ÄR de nån som har de dära startpaketet från Tvshop här? Är det något att ha?

• Cheri

startpaket från tvshop? *S*

Viste jag inte att det fanns, kan man kolla på det någonstans??

• Cia o krabaten

Cheri: Jag träffas gärna om du vill gå efter 16,30...
    Ingen aning om hur lokalerna är, men det kan inte vara annat än bättre än HRC iaf för det klagades en del sen förra årets mässa...

Marajjah: 1"0 1 tum= 2,54cm. BAra å räkna (För framtida frågor alltså, u fick du ju svar )

• rastom32

Hej alla

Om ni har lust så får ni gärna kika in på mina 3 senaste Lo's i mitt galleri... 'Rasmus i badet', 'en penséa' och 'en julros'...
    Tyck gärna till om ni vill

Kram på er alla flitiga scrappare

• tr3z

Skumpis - fick du nåt beställt? Shit, vi beställde hur mycket som helst igår och det blev bara 855:-!! *nöjd*

• Jahaja

Jag va in och tänkte beställa de där från tvshop, men så kostade de ändå 100 spänn i frakt! ÄR de ändå ett billigt pris eller finns de nån annanstans nått bättre startpaket?

• Jahaja

hm.. ser ju nu att jag gör ju fel gubbar!!
    hahahha... de är ju såna jag ska göra och inte såna

Svar på tråden Scrapträsket