• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Lingonflickan

Hej alla. Hu vad ni är flitiga. Har varit i Halmstad sen i torsdags. Var självfallet inne på Brunssons. Hittade även fina dekorationer på en Kodak-affär där. Nu har jag alldeles för mycket grejor. Måste sluta shoppa! 

Jag har en bekännelse: Jag är scrapoholic! Jag tänker hela tiden på scrapping och när jag ska komma åt att scrappa.

Har lagt ut en LO i galleriet för dem som kan se den.

• Jen 82

Flaggar för nya LO's i galleriet! Kom in o kika o risa o rosa gärna!!

• tr3z

Nä, kan inte heller se nån ny LO hos Mamma i Småland. Men det kanske bara är för vänner, så då är det ju inte så konstigt.

Går in till Jen istället

• Jen 82

Ang o handla på tradera så bör man nog vara ganska prismedveten, men annars så är det ju ett bra sätt att ibland hitta kap på!
    Såg för ett tag sen 18 st papper ur retroprints från dcwv som låg på 72 kr och hela blocket med 6 eller 8 sånna set kostar 129:- på panduro!

• Blue Vapor

Ja, jag håller med - ska man handla scrapsaker på Tradera så ska man nog ha bra koll på vad saker och ting kostar nytt! Har sett många skräckexempel på hur folk betalar hur mkt som helst som finns att få tag på mkt billigare nytt!

• Cia o krabaten

Jag med har blivit riktigt förbannad över hur fräcka folk är med priserna på tradera.
    Kolla upp sakerna innan ni köper!!!

Hej BV förresten, kände knappt igen dig med söta tjejen som avatar!!

• Blue Vapor

Hihi, ja jag tyckte det var dags att byta ut min kära gamla kamel från Egypten-resan mot mitt Alldeles Egna Monster!

• Henriks wife

Tjo tjejer...till min gubbes förtret så har jag bjudit på en nalle phu paket......
    Vet ej hur mycket man kan bjuda på den...jag har bjutt 50 kr.....kanske kan någon komma med tips....

http://www.tradera.com/auction/Scrapbooking/aid_29252999

Tycker den är såååå söt...vill ha till min blivande bebbe när nu det blir.

• jenn79

Kikat in hos fler av er och alla är så himla duktiga !!!!!!

Har iaf lagt ut nya LO´s i galleriet, Gärna ris och ros Finns alltid saker man kan bättra på

Svar på tråden Scrapträsket