• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2006-05-24 19:17:48 följande:
    Theodoris - det funkar alldeles utmärkt att skriva ut på datorn! Kör på bara!Cheri - skulle just fråga lite smått om någon mer ska dit... jag kommer smyga omkring där med barnvagnen..hoppas det är ganska mycket mer rymligt än var det var på HRC i höstas.... Blond tjej med svart Bugaboo, det är jag det! och en uttråkad sambo i släptåg... hehe.
    haha jag med med vagn, den har väl ni alla sett
    Men ingen sambo i släptåg utan en vän
  • cid

Skulle precis beställa lite grejer, när jag kommer fram till "köpgrejset" så tar dom 59 :- i fakturaavgift. Och det finns bara det och hämta på stället att välja mellan.
    Är inte det väldigt dyrt? För inte kan frakten vara med? Beställde papper och så för över 400:-

Beställde på scraproom

Eller är det så mycket det kostar över lag när man beställer?

• Jen 82
    Jag ska gå på SkapaStockholm på lördag:
    Cheri
    Blue Vapor
    Jen82

Jag ska med gå, utan varken barn, barnvagn eller sambo

Sambon får vara hemma med minstingen och stora tjejen ska vara hos moffa !
  • tr3z

cid - scraproom har 59:- som fraktavgift oavsett hur mycket man handlar för, så jag antar att det är det som menas?

Mella72 - jaaa, där sa du nåt.. Jag kan iaf samla ihop lite info från hans kompisar för dom är lite roligare än hans familj Och kanske man kan ha en och samma bok, bara att jag och Jolin är ett kapitel för oss själva? *klurar* Har ju rätt lång tid på mig så det ska väl inte vara allt för jobbigt

• KarinN80

Hej hej!

Letar efter de perfekta hjärtat! Någon som har en mall. Max 4-5 cm.

• trollmossan

Hur skriver man texten spegelvänt på datan?

• Cia o krabaten

Jag ska gå på SkapaStockholm på lördag:
    Cheri
    Blue Vapor
    Jen82
    Cia (Utan släptåg alls! )

• kela81

Är den bara på lördan mässan? Jag har glömt bort den och vi ska kolla kyrkor och lokaler på lördag nu...

• smulan001

Jag vill ju oxå gå varför ska man alltid jobba när det är nåt kul??? (sur)

• Lingonflickan

Åh, idag kompaketet från TV-shop. Synd bara att jag har haft mycket att stå i inför helgen och inte ens hunnit titta på det än.  Ledsen Köpte en blå fluid chalk idag i en affär för konstnärsmaterial. 30:-. Lite dyrt när man vet vad de kostar på Internet men jag ville ju ha den NUUUU, och slapp i alla fall frakt. Har börjat ge mig på att använda mer mönstrat papper. I huvudet och min planering var den görfin, men nu när den nästan är klar känner jag mig misslyckad.Ledsen Ni är så duktiga allesammans. Den här vågar jag väl knappast visa för er...

Svar på tråden Scrapträsket