• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

Jag ska gå på SkapaStockholm på lördag:
    Cheri
    Blue Vapor
    Jen82
    Cia

• Blue Vapor

Jag måste ha med mig Linn i vagnen på mässan för att jag måste helt enkelt TRÄNA på att våga göra saker.... jag känner mig inte riktigt som en av mamma-ligans medlemmar än, så jag tänkte växa någon mental cm till i helgen! Nu ska jag försöka pyssla lite... innan JAG däckar

• Cheri

Jag lär ju få tutta i tid o otid.. så jag hoppas verkligen det finns lämpliga ställen att göra det på

• tr3z

Fråga: Ni som beställt från House of Paper, har ni fått med beställningslista när ni beställt, dvs nån bekräftelse på allt med antal och pris osv?

• bitte71

God morgon...
    Finns en ny LO i mitt galleri. Blev inte helt nöjd den här gången, tyckte att gult var en svår färg att scrappa med och det blev lite för mkt gult. Sedan hamnade texten från datorn lite snett på papperet så det blev inte helt rakt, och de stora blommorna skulle jag ha chalkat lite runt kanterna kom jag på. De ser så stela ut nu...men ni är välkomna iaf och titta!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • jenn79

Bitte; Ursnugg Det var snyggt med allt det gula. Det passade jättebra till korten. chalkat kanterna på blommorna skulle iofs oxå passa, men jag tycker ändå det blev bra, de blir mer "framhävda" på det viset. Lite större kontrast mellan blommor och papper så att säga. och jagtycker personligen det är ursnyggt

tr3z: Hmm, fick mitt paket häromdagen, låg inget papper i lådan, men man får en orderbekräftelse på datorn när dte skickas iväg vad den innehåller.

• Ellisen

tack gulliga ni för alla snälla kommentarer om min nya lo!!

• smurfan73

Tjosan !! Här kommer amatörscapparen Nu har jag gjort min 3e LO !!! E mycket mer nöjd med den än med de första 2 som jag gjort hehehe. Finns i mitt galleri. Kommentera gärna i min gästbok och lämna gärna både positiva å negativa synpunkter på den

• tr3z

jenn79 - vad bra att det kommer med orderbekräftelsen! Precis det jag ville veta Tack!

• Marajjah

Bitte
    Din senaste lo (den gula) är ju kanonsnygg! Himla läcker med det gula och jag tycker att det mönstrade papperet bryter av så det ser inte ut att vara lika mkt gult som det är.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
Svar på tråden Scrapträsket