• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-24 20:50:05 följande:
    Jag ska gå på SkapaStockholm på lördag:CheriBlue VaporJen82Cia (Utan släptåg alls! )
    din lilla fuskis

Guuud så skönt att få traska runt i lugn o ro
  • Cia o krabaten

Cheri: Jo, jag var ju med förra året på HRC och det var inte kul med barn där...
    Hoppas det är större i år.

Smulan och Kela: Det håller ju på 11-20, hinner ni inte en stund???
    Jag ska jobba till 15 och sen åka 1h till Sthlm för att gå på mässan. Hoppas bara att det finns kvar lite fina grejer till mig...

• Mella72

mamma i småland- Är sakerna i det setet fina? Det var så dåliga bilder på hemsidan och jag har inte sett det på tvn. Kan inte du ta några bilder så att man kan få se hur sakerna ser ut? *blinkar charmigt under lugg*

• Sagomamma

Fy tusan vad avundsjuk jag är på er som ska gå på mässa!!! Bläääää, vad trååååkigt att jag bor 60 mil ifrån...

• kela81

Cia o krabaten-hum...på kvällen där borde man ju hinna Hehe...fast jag har ju inga pengar att handla för

• smulan001

cia: Jag jobbar ju liksom natt - sover sedan till minst 15 och ska sedan i väg igen .... så det är bara att glömma denna mässa1 Snyft igen

• Cia o krabaten

smulan: Du får skicka en beställning med mig då!

• Ellisen

Hallåj!!
    Nu har jag lagt in en ny lo i galleriet, så kika gärna in och risa och rosa

• BillaBong
    Ellisen skrev 2006-05-25 10:40:04 följande:
    Hallåj!!Nu har jag lagt in en ny lo i galleriet, så kika gärna in och risa och rosa

Tyckte om alla dina LO's! Skrattande

Mamma till finaste Nova (f.060220)
Svar på tråden Scrapträsket