• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Amelié77

miaIsL - House of Paper har stort utbud. Dessutom fri frakt på över 50 dollars beställningar. Jag gillar den butiken!

• tr3z

miaIsL - har inte fått mina saker från house of Paper än, men de har myyyyycket grejer!

• Jen 82

miaIsL: House har stort utbud och vi fick våra varor snabbt, 2 el 3 veckor, men jag läste precis på scrappiz om en massa som hade dåliga erfarenheter av house...
    Jag har också beställt från Lifetime moments (har inte fått än men det var bara några dagar sen) och dom har jag bara läst gott om!
    Dom har också en jätte bra hemsida tycker jag! www.lifetimemoments.com

• Johannapanna

Jen82: Vad beställde du ungefär och vad blev det för fraktkostnad på det?

• PamPam 83

Jag har lagt ut ett nytt LO i mitt galleri för beskådning Det fattas lite längst ner på kanten, men det är bara ett frågetecken där som inte syns helt. Sedan var jag dum nog att ta foto precis under lampan så den syns på just fotografiet. Jag tar gärna emot omdöme på den, både ris och ros.
    Denna Lo har legat ett tag på mitt skrivbord nu och jag har inte haft så jätte stor lust att scrapa men jag ville bli av med Lo:et nu och inte se det! Jag har tappat lusten lite men hoppas på att det var just detta Lo som var tråkigt att göra!

• Sagomamma

Har aldrig beställt från House of Paper, men många inne på Scrappiz forum (alldeles för mångaFörvånad) vittnar om att de beställt massor vid riktigt bra erbjudanden t ex, och när det varit erbjudanden om låg frakt osv, och så har de aldrig fått sina grejer om det visat sig att House of Paper inte går med så värst mycket vinst.

Dvs de har betalt in pengar -väntat, väntat och väntat (ibland i flera månader), fått löfte om att leveransen snart ska skickas osv. När de bett om sina pengar tillbaka till sist, så har de fått det genast... Några hade tom fått erbjudande om pengar tillbaka...

FundersamSå där skulle jag hålla mig ifrån -om jag skulle beställa mycket till fördelaktiga priser

• Marajjah

Jag tycker att House of Papers hemsida ser en aning taskig ut. Det ser inte ut som de jobbat ngt vidare mkt med layouten och jag blir bara förvirrad då jag tittar in där. Har aldrig beställt därifrån och kommer aldrig att göra det heller...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • therre
    miaIsL skrev 2006-06-04 10:29:56 följande:
    Skulle behöva lite hjälp av er som handlat från USA, vilken webbutik/sajt är bäst, billigast, har bästa utbudet.
    jag brukar handla från scrapbookingmomdotcom på ebay. rekommenderas!
  • clinan

måste ju bara fråga någon av er. Har läst på många olika ställen om personer som scrappar på datorn. Hur gör man då och vilket program krävs? Fundersam

• Jahaja

Nu hade jag ju bestämt mig att jag skulle köpa foam stamps Philadelphia, och fick tips på vart den fanns.. men nu verkar den vara slut överallt eller inte finns överhuvudtaget..
    Därför tänkte jag om ni har nån favvo stämpel (hela alfabetet) som ni kan tipsa mig om, och vart jag kan få tag på de?

// H

Svar på tråden Scrapträsket