• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • bitte71

Jahaja: jag har två alfabet: Jersey LC och Misunderstood. Jag tycker om båda, men Jersey är rätt stora bokstäver så man kan ofta inte skriva en lång titel med dem tycker jag. Jag skulle vilja ha mixed alfabetet: tre alfabet i ett och samma paket! De som har det är nöjda tror jag och det är nog prisvärt. Finns tror jag *host host* på Sagomammas butik *host host* (och säkert på andra ställen oxå!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Marajjah

Jahaja
    Jag har Twanger också, förutom de Bitte redan skrev och jag är nöjd med alla tre. Jercey börjaade jag med och det är enligt mitt tycke ett basalfabet som kan användas till mkt.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Undrar om det är fler än jag som alltid måste logga in mig på scrappiz, även fast jag kryssat i rutan "kom ihåg mig"?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Jo79

Marajjah: Ibland. Och det är inget system i det, jag fattar inte alls varför jag måste ivöand och ibland inte... skumt. Bwt, gillar så! hur du kombinerar starka färger och dekorationer med fina kort! Jag skulle oxå vilja "kunna" det med enfärgat bazzill....

Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

Marajjah: JAg med. Varje gång!

• Lingonflickan
    Sagomamma: På den LO:n är sonen enda motivet. Dessutom har jag inget bildbehandlingsprogram annat än det som följde med min gamla hög till digitalkamera. I stort sett så använder jag bara beskärning av bilderna. Är fotoentusiast som inte tycker om att manipulera mina bilder och har därför aldrig haft behov av nåt bildbehandlingsprogram.
  • Lingonflickan
    Sagomamma: På den LO:n är sonen enda motivet. Dessutom har jag inget bildbehandlingsprogram annat än det som följde med min gamla hög till digitalkamera. I stort sett så använder jag bara beskärning av bilderna. Är fotoentusiast som inte tycker om att manipulera mina bilder och har därför aldrig haft behov av nåt bildbehandlingsprogram.
  • Sagomamma
    Lingonflickan skrev 2006-06-04 20:55:58 följande:
    Ahaa... OkFundersam
Svar på tråden Scrapträsket