• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

BItte
    Var det den automatiska bekräftelsen eller stod det uttryckligen personlig orderbekräftelse på det mailet du fick?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • tr3z

Cia - jag tycker att du gott kan testa på att bara ha journaling.. Det är ju ett ganska intressant sätt att bryta av i ett album, lite grand sådär... Är vad jag tycker då

• Cia o krabaten

Trez: tack, jag ska skriva ut ett foto och testa får vi se

• MAMMSY

Ja Cia se det som en utmanig det e ganska svårt att få till en LO utan foton (tycker jag ) men om det e nån som skulle klara det så e det väl du

• Skumpis

Cia - Hihi.... precis en sådan LO skulle jag göra till min skiss men den blev aldrig gjord En LO med bara journaling blir coolt. Fast med en ögonbild blir också bra

• Sagomamma
    tr3z skrev 2006-06-08 20:42:31 följande:
    Sagomamma - jodå, och hade jag haft pengar hade jag haft ett paket här hemma snart Meeeeeen jag har hål i tänderna.. Detta eviga dilemma! Om man inte kan äta och dricka (för att det gör ont) så blir man ju både smal och kan köpa scrapsaker. Och ÄNDÅ väljer man att gå till tandläkaren! Kontigt!
    Smal OCH kunna köpa scrapsaker , vad tusan tvekar man på egentligen!

Cheri:
  • Blue Vapor

LOs utan foto är skoj!! Och oerhörd terapi tycker jag! Man tänker plötsligt så mycket på vad man vill säga med sina ord liksom...

Nu ska jag försöka shoppa lite tror jag... Den Lilla Terroristen sover sött! Album, Basic grey-rubons, flock, och ett gäng stämplar ska jag nog ha.... och lite blandat najsigt!

• MAMMSY

bv åååååååååååååååååå vad kul att se dig här

• jenn79

Cia: Ja gtycker definivt att du ska göra en LO utan kort Ska bli spännande att se resultatet

Blue Vapor: Shoppa på

Nu ska här beställes en WISHBLADE *hoppas bara de kommer i leverans de närmaste åren eller så

Jag behöver oxå hjälp!!

Ska scrapap ett minialbum i 6*6 från min makes farmors 90-årskalas. Har inga bra papper (så det måste handlas) Någon som har ett bra förslag på en serie, gärna med lite blommor och lite "tantigt" Men ändå fräckt Eller nåt sånt!!

Svar på tråden Scrapträsket