• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY
    Playground col. hop scotch å så ännu ett... Vill HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • Blue Vapor

Ja det är verklgien urhärliga MAMMSY!!

• Marajjah

Åååå, jag köpte Urban Lily-papper av Linda på Pyzzla en gång då jag var i hennes butik. Såå snygga!

Jippiee förresten! Skatten kom in på kontot idag så jag har shoppat lite på Tiimari, lite brads och ngr plastfickor att sätta in i albumet. Räknade mina LO:s som inte har plats i albumet igår och det är 27 st...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • MAMMSY

Marrjah du som har beställt på pyzzla vad brukar frakten hamna på? (eller du kanske bara har vart i butiken..)

• MAMMSY

beställde den fast med all about a girl hoppas dom finns kvar bara..

• MAMMSY

Nä nu blir det kudden gonatt tjejjer!

Kram Malin
  • Marajjah

Jag har bara varit i butikeen så tyvärr har jag inget svar på den frågan. Har hon inte fast frakt då?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Johannapanna

Nu har jag gjort färdigt min första LO. Jag vill jättegärna ha kommentarer och tips på hur jag kan förbättra den. Tycker kanske att den är lite tom i högerkanten. Flera brads kanske??

Svar på tråden Scrapträsket