• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Fasen jag vill oxå Shoppa loss... Fast jag har inte fått svar från Muhren än... så jag vet inte vad slutsumman blir än.. å hur mycket av det jag ville ha som finns inne..

• MAMMSY

Jen79 kolla in chatterbox papprena tycker jag

• Blue Vapor

Jen79 - skulle just också föreslå Chatterbox-rummen... hihi, MaMMSY du hann före!

• Blue Vapor

Jo79 - hehe.... ludd Man har det på stämpelmotiv på ungefär samma sätt som man embossar! www.impressrubberstamps.com/miva/merchant.mv&Product_Code=Flocking%20Powder&Category_Code=WN

det blir liksom som ...som sån päls Det måste man ju nästan ha, känns det som... i alla fall rosa.

• Cia o krabaten

Nu är den klar!!!
    (Jag vet, super tempo. 45min!!!)
    Men det blev med ögon-foto...
    Funderar nästan på att göra en till bara för att göra utan!

Tack för ala svar, tyvärr hade jag redan börjat när jag läste dem och LO'n gjorde ju sig själv eftersom det gick så fort, men nästa gång!

• MAMMSY

Åhhh jag har fått en ny kärlek.... Urban Lily papper... dreggel dreggel..

Svar på tråden Scrapträsket