• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Loppan79
    Mammys - jag kanske ska nämna scrapträsket också och fl-beroende... Eller kanske inte...
  • Loppan79

Min mans dotter tar studenten imorn och jag tänkte göra en egen liten skylt som min dotter kan ha på skolgården och sen ge istället för kort (eller så gör jag ett kort också vi får se...) Är det någon som har gjort något liknande och kan komma med tips? Den kommer inte vara så jättestor som en vanlig skylt utan kanske A3 format eller liknande.

• Loppan79

Men vad skriver jag? Min mans syster ska det stå

• MAMMSY
    Meli skrev 2006-06-09 10:59:45 följande:
    MAMMSY DET kan man utelämna, men så framhäver man det här med skapande, pillighet, noggrannhet
    Jo jag tog faktist inte med det men jag tänkte på hur idiotiskt kul det hade sett ut i en ansökan, har självfått in en del ansökningar som man bara har vart tvungen att få fnissa lite åt ex. Erfarenhet: Byggt ihop bokhyllan billy sommaren 98, å den personen sökte ett jobb på vårt dagis eller : Mina främsta intressen e Killar mode å läsa veckorevyn, det är därför jag söker mig till dagis för barnen leker väl ganska mycket själva va? Lite ot så där men ibland undrar man vad folk tänker på...
  • Meli

MAMMSY

Vad kul att läsa ansökningar, hade jag velat. Men ibland kan det nog vara så att personen inte vill ha jobbet, men man får sig nog några rejäla skratt

• Meli

MAMMSY

Vad kul att läsa ansökningar, hade jag velat. Men ibland kan det nog vara så att personen inte vill ha jobbet, men man får sig nog några rejäla skratt

• Fnyz

ja ibland tvíngar ju arbetsförmedlingen en att söka massa jobb man inte är intresserad av då är man ju inte så seriös men nu hamndae vi verkligen ot

fick lite kort som jag framkallat från digitalkameran idag så nu vill jag scrappa... väntar på flersa olika paket bl.a. från pappersbiten och scrapbutiken och scrapbookbutiken ska bli så kul när de kommer för då ska jag färdigställa mina andra 5 lo:s som väntar på lite detaljer

• BillaBong

Wobiii! Vi håller på och letar radhus - min sambo och jag (och våran lilla Nova såklart) och vet ni vaaad?! Jag ska få ett helt eget scrappingroom! SkrattandeSkrattandeSkrattande De radhus vi tittar på har nämligen två plan plus en källare (på ca 40 kvm, uppdelat på tre rum) och där nere ska jag få sprida hur mycket scra(ä)p som heeelst har jag blivit lovad! ÄNTLIGEN kanske man kan få sitta i lugn och ro och verkligen scrappa när man känner för det och inte bara när man orkar ta fram den stora scrappinglådan eller råkar ha det framme längre stunder innan sambon blir galen på allt småplock som ligger på matbordet Räcka ut tungan

Nu håller vi bara tummarna för att vi får ett av husen snart!

d(-_-)b
  • Marajjah

Loppan - du kan väl skriva fotomontage? Jag gjorde det på min senaste jobbansökan och sen då jag var på intervju så frågade de mig om det handlade om scrapbooking!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • MAMMSY

Ouiiiiii fick precis reda på att vi får första hands kontarakt på våran lägenhet Var bara tvungen att dela med mig!!!!
    Snark jag har fortfarande inte fått nån bekräftelse från pyzzla, jag vill veta om mina papper fanns eller inte..

Svar på tråden Scrapträsket