• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Ååå dom var jättefina dom papprena ju.... har oxå fått in skattepengarna, så det är såå lockande att köpa! Penga mun Sagt det förut och säger det ingen: Man blir ju helt hagalen....Skrikandes

Mamma till KaramEllen
  • bitte71

Marajjah: jag har fått personlig orderbekräftelse - har du inte fått den än? Hon var dessutom nyfiken på detta med att stansarna ev skulle sluta tillverkas och skulle kolla upp det. Alla hennes stansar hade tagit slut igår av ngn anledning och hon tyckte det var lite konstigt först!
    Jaghar oxå fått skattepengar!!!! Tjohoo - ska jag shoppa lite till tro? *hmmm, funderar*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Jo79
    Ja, när ryktet går i träsket så får butikerna hålla i hatten....
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Hihi, Ellen sitter och sorterar småpengar.... ska be henne kolla hur mycket jag kan handla för!

Mamma till KaramEllen
  • bitte71

Jo79:

• bitte71

Fast min sambo envisas med att vi ska bygga altan för pengarna - när man kan köpa scrapgrejer istället *ser helt chockad ut*OskyldigFlört

• Loppan79

Bitte Våra sambos verkar ha lika konstiga prioriteringar. Min föredrar att göra gräsmatta istället för att köpa scrapsaker. Konstigt tycker jag, men han måste väl också få ha en hobby!

• Amelié77

Men en altan är ju inte fy skam heller, bitte71!
    Tänk logiskt, du kan ju sitta där och scrappa i sommarsolen då

• Fiffi M

Oj, får man redan skattepengarna? Trodde det var i augusti...eller? *shoppingsugen*

• Jen 82

Fiffi: Har man deklarerat på nätet, sms el tfn o har skattekonto kommer dom innan midsommar (om man inte haft oturen o bli vald för extra granskning) ... Annars kommer de runt aug. . .

Svar på tråden Scrapträsket