• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Och jag fick ett litet fint paket från Pysselpunkten men inte från scrapbookbutiken... Jobbigt att vänta ända tills på måndag!!

Grattis till alla hus och lägenheter och jobb och allt vad det var...

Mamma till KaramEllen
  • Marajjah

Å det enda som kom i min brevlåda idag var ett reklambrev från ICA...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Loppan79

Marajjah - å så den som intervjuade dig visste vad scrapbooking är? Har typ inte träffat en enda männsiska som fattar vad jag pysslar med

• Johannapanna

Ere nån som kommer in på Kickis pyssel idag?

• Nienna Calaelen
    Johannapanna - Jag kommer in, fast det är lite segt...
    ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
  • Lingonflickan

Jo79 Ja, när ryktet går på scrapträsket... då är det dags att ladda lagren. De borde hänga här så de hängde på. Bara "lite" besviken. Fick paketet från scrapbutiken idag. Beställde där både för att silent settern kostade 200 och för att mixalfabetet var billigt där och så får jag inget alfabet...Gråter

• PamPam 83

mamma i Småland

Så har jag också tänkt göra alltså beställa de två produkterna från scrapbutiken och självkalart var mixalfabetet slut, så jag har skickat en fråga till dem om och när de får in dem igen. men har fortfarande inte fått något svar från dem

• Loppan79

Okej, jag vet att jag är helt ot nu men snälla hjälp mig. Jag måste få iväg det här förbannade ansökningsbrevet idag och jag är skitdålig på att skriva om mig själv. Tjänsten jag söker är en administrativ tjänst. Snälla kom med förslag på vad jag kan skriva mer. Såhär har jag skrivit om mig själv:

"Som person är jag glad och positiv. Jag tycker det är roligt att arbeta och försöker alltid göra mitt bästa. Efter att ha arbetat som konsult i många år har jag lärt mig att snabbt komma in i nya arbetsuppgifter och arbetsgrupper. Jag har lätt för att prata med olika slags människor och har inga problem att hantera stress.

Fritiden ägnas till största delen åt min dotter på ca 1,5 år. När hon har somnat pysslar jag med scrapbooking, dvs att arrangera fotoalbum med papper och dekorationer. Jag hinner också med att träna och umgås med vänner på fritiden."

Förlåt alla att jag är helt OT, ni behöver inte svara om ni inte vill. Jag vill bara så gärna få feedback på mitt brev. Brevet är alltså längre än såhär men det är det här jag har skrivit om mina personliga egenskaper.

• tr3z

Loppan79 - jag tycker inte alls att det gör nåt att det är OT! Och jag skulle anställa dig på studs, du verkar vara en företagsam och trevlig människa!

• Loppan79

Tack tr3z Måste skicka det innan tre så jag litar på dig att det låter bra.

Svar på tråden Scrapträsket