• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

kaksmulan - jag kan svara, men är lat och orkar inte Om du klickar till trådstarten så har du ett helt GÄNG med jättebra info som vi lagt i första meddelandet! Där står bland annat förklaring på brads och eyelets! Där hittar du säkert en hel massa annat skoj också, som kan vara bra att veta!

Jag menar alltså inte alls att vara otrevlig Tänkte bara så du inte missar bra info!

• Marajjah

Kela
    Jag har vellumtejp till mitt vellum. Funkar superbra! I övrigt så använder jag det som BV skrev också!

• Amelié77

Känner nån av er till butiken Krumelur i Umeå? Jag som bor i "scraptillbehörsfattiga" landet Finland hoppas på att det kanske finns massor av godsaker på Krumelur. Ska till Umeå i maj (om en eeevigheeet *sjunger Carolas låt*)
    Har beställt en massa papper och andra småsaker på nätet, men det kan ju alltid behövas mer.

• kaksmulan

2xA: Jag bor i Umeå men har aldrig hört talas om krumelur!! Måste kollas! Jag handlar allt mitt scrap på konstnärsshopen (www.konstnarsshopen.se)

Felix ♥ och Ellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • kaksmulan

BV: Tack för tipset! Blev glad för så mycket info! Super!

Felix ♥ och Ellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • myskatt

Nu har jag fått hem lite fler grejr så jag kan fortsätta exprimentera! Hittade skumstämplar på rea...och jag som inte kan använda dem. Måste öva!

• Amelié77

kaksmulan - Ja, det får du allt ta och undersöka! Det var nån här på FL som tipsade om den butiken, tror det var marajjah, men hon visste inte så mycket om den. Tror att den ska ligga längs E4:an om det säger dig nåt

• Cheri

Sååårå.. då ligger dagen scrappiz ute..

• Amelié77

Nu har jag problem med scrappiz igen...Skulle vilja kolla på Cheris LO - men VAAAAR hittar jag den? Och var hittar jag alla LO:s som ni andra lagt ut där. Jag måste ha världens segaste hjärna

Svar på tråden Scrapträsket