• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Humla78

Jag vill också va med! Fast det får nog bli ett panikscrap efter mässan nästa helg för nu är det ganska tomt på papper och dekorationer här.

• Glyfen

Mammsy: Jag vill också va me!! Det blir min första utmaning...

• MAMMSY

Å vad kul att ni vill vara med vad glad jag blirSkrattande

• miiha
    mammsy: jag är oxå jättegärna med! precis som glyfen blir det min första utmaning!! Skrattande
  • Cheri

mammsy.. mmm synd att det var så dyrt i övrigt, då går det ju ändå jämt ut

• Cheri

fast det hindrade förståss inte mina shoppingklåfingriga fingrar att handla..

• Glyfen

Mammsy: Nu har jag fnulat lite och tittat på papper å så till utmaningen... hur mycket får man ändra på orginalskissen? Inget alls, lite eller...?

• MAMMSY

Cheri: Det var länge sen jag handlade av dom å då var dom ganska billiga, men dom har väl tatt bort frakten å höjt priserna ser det ut som..

Glyfen: Hmn.. alla får ju göra sin egen tolkning men det e ju kul om man följerr skissen i grund å botten, man får ju tex ha dekorationer på andra ställen en den lilla plutten jag gjorde i hörnet, ville mest att det skulle vara en grej där å för att det ska bli kul att se vad folk sätter dit

Mamman till den vilda bebin
Svar på tråden Scrapträsket