• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Arctura - Jag har en silent setter som jag är supernöjd med. Så nöjd att jag använt den till en hel LO Jag är inte ironisk nu utan bara för slö för att scrappa

Tjingeling, nu ska jag på Kalligrafikurs!

• rastom32

"MAMMSY"
    Scraproom hade faktiskt en herrkväll lagom till 'Alla hjärtans dag' där killarna fick scrappa äta snacks o dricka öl Fast deltagarna var väl förvisso inte så många... 7-8st har jag för mig Men dom var så duktiga så - det blev mycket glitter iaf

*S*

• Cia o krabaten

Mammsy: Jag sätter ribban lite lägre och hoppas på lite journaling till ett-årsdags korten... Ett brev från pappa inför framtiden.
    Han tjatar bara om att jag ska göra egna papper osv i PS och skriva ut själv.... Han tycker man fuskar med färdiga papper och skisser osv. (Observera att han inte gjort ett uns själv utan är läktarproffs! )

• Cia o krabaten

Förresten grattis Cheri!!
    SNart är hela scrapträsket representerat bland dagens scrappizar!!!

• tr3z

MAMMSY - jag försöker jag med, men han vill inte han heller Försökte få honom att åka till scraproom och göra ett kort till mig på alla hjärtans dag, men han dricker inte öl och tycker inte att det är nåt... Hmm.. Försökte få honom och syrrans sambo att scrappa tillsammans med oss, som en liten paraktivitet, men det funkade inte det heller. Han har dock lovat att skriva ett hemligt brev till Jolin

ZaraÖ - spännande!!!! Jag vet itne ens vilka som är med i swappen

Min scrappiz-Lo är uppe nu. På baksidan finns det ett kuvert där biljetter och resehandlingar kommer ligga. (alltså, det blev som ett grattiskort i 12*12 till pappa som fyller 50 år och som ska få en resa med mamma till Prag)...

• tr3z

Vill bara tillägga att jag inte är helt nöjd för det är lite för mycket blommor å grejs, men pappa bryr sig nog inte

• ZaraÖ

Hola!
    Nån här som beställt från skapahobby och haft problem med dom? Jag beställde därifrån för 3 veckor sen och har fortfarande inte fått nåt paket eller hört nåt (bara orderbekräftelse).. Har beställt en gång tidigare därifrån o då gick det snabbt, fast det saknades saker som skulle komma i efterhand, men inget av det har dykt upp heller..och det är ändå ett bra tag sen nu.
    Jaja jag ska maila o fråga vad som händer!

• kela81

ZaraÖ-åh...är de på väg nu *springe riväg till dörren och sätter mig och stirrar på brevinkastet*
    Hum...kanke en bra anledning till att hoppa träningen i morrn Posten kanske inte hinner komma innan jag måste åka

• Cheri

zara.. jag ska dit på tisd.. ska jag skälla på dom?

• ZaraÖ

ja för fasiken! å hälsa från mig!

Svar på tråden Scrapträsket