• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

Jag är redan igång me skissen, den är kanon, det blir jättekul!! Om jag nu kunde få BusFröken att sita sig från tutten i 2 minuter....

• Cheri

Nästa sönda.. eller hur var det? det är ju jättelåååååååång tid

• MAMMSY

Oj vad snabba ni e    har bara en möjlig huvudskiss än så länge.. måste beställa lite oxå Haha när behöver jag inte det

• SvenskEngelsk

Ny Lo ute nu, HAR JU FANKEN IDETOOOOOOOOOORKA till maximumm!!!!!! Hemskt!!!
    Men kanske bra då jag nu har praktik och jobbar såå mkt!!!!!

Kram på er

• Lioness

Svenskengelsk - hej, såg att du in LO har gjort rutor av en bild. Klipper du bara itu bilden och lägger dom en bit ifrån varandra eller hur gör du? *nyfiken*

Lioness

• Blue Vapor

Men MORR!!! Varför har mitt braiga superduper-crafts-lim torkat i pipen???? Jag får inte ut nåt juuuu!

Ni som har glue pens - funkar det verkligen på strass?? Sitter det? Jag tycker det verkar så ynkligt... men i värsta fall får jag ta det....

• MAMMSY

BV Jag har oxå limproblem köpte Making Memories allaround lim men tycke inte att d va nått bra

Svar på tråden Scrapträsket