• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ

tjohoo! jag är dagens scrappiz! jag är dagens scrappiz! *sjunger o tjoar*

• MAMMSY

Grattis ZaraÖ

Generad Nu finns skissutmaningen i mitt gallerie under LO:S Sambon fick med den till jobbet för att scanna av den å gissa!! Spillde kaffe på den Skrikandes å har därför ritat av den på egen hand å sen scannat in den. Ifall ni undrar varför den ser ut som den gör    Det översta strecket behöver ni inte bry er om det e från scannern

Dom två flärparna på sidorna hade jag ritat som två tags som det står journaling på längst ner i hörnet står det valfri dekoratin...
    Hoppas ni inte tycker att den e så dålig att ni hoppar av nuGenerad Tänkte att ni har på er tillochmed nästa Söndag så ordnar vi en omröstning efter det

Kram Malin
  • Amelié77

Grattis ZaraÖ! Jag måste försöka få ändan ut vagnen och lägga in några fler LO:n snart, jag har gjort några den här veckan, men jag har inte hunnit fota dem.

• myskatt
    BV
    Nepp, har beställt ett nytt nu och sitter och uppdaterar eposten om och om igen och inte kommer det nåt i nån mapp.
  • ZaraÖ

jätte kul skiss mammsy!! jag är absolut på!

• Cheri

yeeeeeeeeay!! äntligen, som jag väntat mammsy

Nu ska här scrappas

du är väl med själv oxå va??

• MAMMSY

Tack Zara då har jag iallafall 1 bidrag att se fram emotFlört

• MAMMSY

cheri, ja en till 2 att se fram emot å så min egna då..

• ZaraÖ

*haha* sambon hade gjort ett bra jobb med den!!

Svar på tråden Scrapträsket