• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

*fniss* japp! Jag hade nog tänkt gå och lägga mig vid midnatt idag..... men jag har ingen lust Jag tror nog att jag gör klart denna LOn först.... kanske inte helt, men nästan! Låter nog blingblinget vänta till imorrn sen

Det är bara jobbigt att sova, så jag gör helst inte det... det gör ju ont överallt och så svettas man och så blir man täppt och törstig och allt på en gång MYCKET roligare att scrappa!

• kela81

Oj...skickade visst iväg det där lite tidigare än tänkt...
    Är sååå trött Zzzzzzzz.... Tänk att du orkar pyssla...*avis* själv så har jag suttit och stirrat på mina papper så att ögonen går i kors
    Tänkte höra...är för lat för att leta igenom tråden..vad var det förbok som du rekomenderade (det avr väll du ) och tyckte var bra?

• kela81

Åh...jag förstår...om det är så att sova så är det bättre att scrappa...'ven om ögonen går i kors
    jo...mitt mål var faktist ochså senast midnatt...vet inte vad jag gör uppe än....finns faktist ingen anledning för mig att sitta uppe och uggla...

• Blue Vapor

Usch, jag är egentligen svintrött...... det är då saker och ting brukar börja gå fel här Så jag lägger nog ner verksamheten snart...

Jo, boken som jag gillar är den "Encyclopedia of Scrapbooking" som Creating Keepsakes ger ut! Den är.. nästan lika stor som ett a4 och så 318 sidor lång (nästan 2 cm tjock) och mjukbunden. Japp, jag har den här och mäter för fullt Jag vet att den finns på www.adlibris.se faktiskt, men några webbar har den också, vet inte var den är billigast, men adlibris brukar ju ligga bra till (och låg frakt!)

• Sussieb

En till som sitter uppe mitt i natten, scrappar faktist för ovanlighetens skull, det var länge sedan....
    Vi flyttar ju nästa helg så jag som inte har något annat att göra..... hmmmm......
    Ska göra ett litet album var till Sebastians fröknar på förskolan, hoppas att det uppskattas...
    Men vart tog motivationen vägen och hur kommer det sig att man alltid är ute i sista stund???
    Dax för kudden nu så jag orkar upp med ungarna i morgon.....

• kela81

Tack Ska åka över till USA i april och tänkte kanske vänta och inhandla den där... Fast jag vill ju ha nuuuuuu
    Eh...ja...det är livsfarligt att scrappa trött...man tycker att det går ok på kvällen, men sen när man kommer upp nästa morgon så är det "vad har jag gjort????*

• Blue Vapor

Sussieb - oh en till! Du, ditt projekt lät skoj! Vad glada de ska bli! Men usch, det är inte roligt att vara ute i sista stund sådär.... som jag ALLTID är

Nu börjar det gå fel här.... *asg*

• kela81

Finns det nån annan stund att vara ute i ? Eller...jag manar...går det att göra nått sånt i tid? jag har nog aldrig lyckats...men Sussieb jag håller med BV låter skoj med ett album till fröknarna

Svar på tråden Scrapträsket