• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

2xA jag tror inte att du är den enda som tycker att det är bökigt att hitta på scrappiz

• Marajjah
    2XA
    Det finns information om Krumelur på Scrappiz, det var där jag kom fram tilll att den fanns. Läs där -  under forum!
  • Amelié77

Ahaa - så du är alltså Ewoney på scrappiz. Då blev det ju genast lite lättare. Men bökigt är det, det håller jag fast vid.

Marajjah - då måste jag försöka hitta informationen på Scrappiz.

• Marajjah

Japp, gå in på scrappiz/forum/shoppa nära dej (eller nåt sånt heter det)/Umeå och Norrland. Där finns det 11 sidor om Krumelur och jag skrev just ett inlägg och frågade var butiken ligger nu och vilka öppettider det är så kunde jag förmedla det vidare till dig om du inte hittar infon...

• Jo79

Grattis Zara!

Ja tjejer, det är väl bara att beta av alla i tråden till dagens scrappiz! Eller??

Jag tycker faktiskt att det är lite svårt att veta vem som inte varit "dagens..." inne på scrappiz, svårt att hitta, så man har ju lite hjälp i den här tråden... Slå oss på bröstet och känn oss stolta!!

• ZaraÖ

Wieeeeee! vad snäll du äe cheri!! tjO!! blir ju super duper glad!! Hoho vad glad man kan bli! Tack så jätte mycket, super gulligt!
    KRAM

• myskatt

Jag kommer inte ens in på scrappiz . Har regat mig men inte fått nåt lösen och beställer jag ett nytt kommer det aldrig nåt mail.

• Blue Vapor

myskatt - det trodde jag med, mitt lösen hade hamnat rätt i SKRÄPPOSTEN! Så kolla där!!

Svar på tråden Scrapträsket