• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

hum...känns inte så säkert att börja prenumerera på deras månadspaket om det är massa sånt därnt trubbel med dem :-/

• Cheri

Då gör jad så zara

nån som varit in o handlat på papprika?

• MAMMSY

ZaraÖ: Jag vet en annan tjej som hade problem med dom.. det finns en tråd som heter pysselkompisar i gbg tror jag kika in där å fråga,kommer inte ihåg vem det var men hon fick vänta jättelänge på sitt paket å det var en massa strul

• kela81

Cheri-jag var där förra veckan Då höll hon på att öppna lådor med massa nya papper Måste dit snart igen...bara den där lönen kommer nån gång....och jag inte jobbar

• Blue Vapor

Jag är ofta på Skapas butik här, irl alltså, och de är alltid så HIMLA trevliga och superhjäpsamma, och jag tycker det är så TRÅKIGT och SKITDÅLIGT att de inte sköter sin webb nu då de äntligen fått igång den Iofs så TROR jag att det är någon annan än de två ägarinnorna som sköter det, men ändåååååå!?

• Marajjah

Eftersom jag har uppdaterat till plus kan jag numera ha alla mina los i galleriet - jag, förutom de jag sorterat bort. Välkommen in på en titt!

• ZaraÖ

Ja det är såå synd, dom har ju mycket bra grejer men nu kommer jag ju inte handla där igen..
    Jag har handlat på papprika, helnöjd, snabbleverans och allt kom med!

• Cheri

BV jag håller med! Dom e verkligen supertrevliga!!

kela81, ok har dom mkt grejjer där? Är det trångt i affären?

• Cheri

ok.. det VÄRKER i shoppingnerven.. någon säg vart jag ska handla NU! mkt bazzil vill jag ha...

På magnolia skulle man inte handla lr hur var det?

• MAMMSY

Cheri nej det e inget jag skulle rekomndera iallafall, finns tilloch med en tråd om det här på fl...

Svar på tråden Scrapträsket